piątek, 8 listopada 2013

iglaste gałązki :)

zawsze marzyłam  o witrynie z dwoma wieńcami pachnącymi igliwiem... mam na myśli zimę, szczególnie okres świąteczny... lecz ze względu na alergię syna muszę się wstrzymać niestety... jednak w niedzielę upolowałam w IKEA sztuczny, również ładny bardzo przypominający żywy świerk :) dziś już został powieszony na witrynie kuchennej :)















mimo, że to tworzywo sztuczne i tak cieszy moje serce i oko :)))

tymczasem pozdrawiam WAS z kubkiem gorącej herbaty
aga:D 

17 komentarzy:

  1. Rzeczywiście te gałązki wyglądają bardzo realistycznie! Pomału zaczyna się robić świątecznie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz rację, chyba każdy tęskni za klimatem świąt i czasem w pełni rodzinnym :) a te są zawsze magiczne :)

      Usuń
  2. Masz rację wygląda zupełnie jak żywy, piękny jest, ja też nastrajam się już świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje... witam w klubie nastroju świątecznego :) uwielbiam te święta za te światełka i czasem spędzonym z rodziną :)
      pozdrawiam :D

      Usuń
  3. jakbyś nie napisała ze to sztuczny świerk nigdy w życiu bym nie zgadła cudnie wygląda pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za pozdrowienia... jesli Ci się podoba to można go zakupić w ikea... to z kolekcji zeszłorocznej, więc wolałam nie zwlekać do grudnia, bo rok temu nie było juz przed świętami... są małe choinki, wyglądają jak małe prawdziwe drzewka, niestety girlandy nie widziałam :(((
      buźka Paulinko :D

      Usuń
  4. Agnieszko, piękny jest. :) Jest alergia to są sztuczne, ale wyglądają bardzo prawdziwie! Lubię takie wianki z igliwia, a już na święta to muszą być obowiązkowo! :)
    pozdrowionka wysyłam!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie Dominiko :) czekam na Twoje :)

      Usuń
  5. Piękne, wyglądają jak prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje serdecznie :) też tak uważam :)
      pozdrawiam aga :D

      Usuń
  6. Zapachniało świętami:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana :) Chciałabym ci przyznać wyróżnienie Libster Blog Award.Zapraszam,będzie mi bardzo miło:http://karmelowakraina.blogspot.com/2013/11/moje-nominacje-do-libster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj witaj!!!
      jest mi niezmiernie miło za to wyróżnienie :) już lecę do Ciebie :)
      pozdrawiam aga :D

      Usuń
  8. Ale miło u Ciebie:) Teraz pozostaje już tylko zawiesić bombkę w środku wieńca:) A może wolisz bez...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje serdecznie :) mi chyba bardziej miło, ze sie podoba :) a wieńce? to się okaże w czasie... jeszcze miesiąc do świąt... na razie cieszy oko w wersji naturalnej, ale na pewno jakieś światło dojdzie i bombki z czerwonego papieru, rękodzieło mojej mamy... zdjęcia tuż po 20 grudnia...
      pozdrawiam aga :D

      Usuń
  9. Wygląda jak żywy! ;) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń