czwartek, 29 maja 2014

!!! urodzinowo !!! czyli tallrikowania ciąg dalszy...

Witajcie Kochani!!!
tym razem czerwono...
wczoraj właśnie stuknęły mi kolejne urodziny... 
to był bardzo miły dzień...
od mojego A. dostałam komplet Lexingtona w kolorze czerwonym...


























 pięknie zdobi witrynę... i jest bardzo praktyczny...


do tego przyjazd mojej mamy...
nazbierany przez Nią w pobliskim lesie piękny bukiecik świeżych konwalii...
oraz zakupiony wczoraj na gorąco naszyjnik 100 % hand made in Sweden z
Collection Cities "Göteborg"
 uwielbiam... posłuży jako naszyjnik i jako szalik... już wczoraj go wypróbowałam... bo wiatr szalał jak opętany i było zaledwie 10 stopni na plusie... mimo słońca jednak zimno...














i jak WAM się podobają moje nowe zdobycze???
zakochałam się w tych handmade-owych skandynawskich rzeczach...
nie chcę się juz dziś chwalić co tam dokładnie jest... bo szykuję małą niespodziankę dla uroczego Witusia!!!

tymczasem do zobaczenia
buziaki aga :D


16 komentarzy:

  1. "Wszystkiego najlepszego,radości,szczęścia moc,Słoneczka wesołego,snów pięknych co noc..."
    Serdeczności z okazji urodzin!!!!
    Masz już niezłą kolekcję Lex'a :)
    Buziaczki kochana ♥
    P.s. U nas wczoraj było 30 stopni a dziś 12 i wciąż pada ;[

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Przepiękny prezent dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat najlepszego
    cudny naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty .... szczególnie miłe że od najbliższych :)
    Spełnienia marzeń życzę w takim pięknym dniu :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zazdroszczę... sama już nie wiem czego bardziej... czy tego handmadowego cuda czy tej ceramiki....Wzdycham w każdym razie do jednego i drugiego. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3 ja się ciesze, że nie muszę już wzdychać za Lexem :DDDDD

      Usuń
  6. ZDROWIA, SPEŁNIENIA MARZEŃ, MIŁOŚCI, DOBRYCH LUDZI NA SWOJEJ DRODZE I WZYSTKIEGO NAJ!!! Śliczne prezenty:)
    Miłego i słonecznego weekendu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, prześliczne rzeczy!!! Same pudełeczka są już ładne :).
    Naszyjnik wygląda fajnie ale trochę go nie widać, musi być na modelce pokazany!
    Ty nie szalej z prezentem dla Witusia ;p.
    Kiedy będziesz w Polsce??? pozdrówka i jeszcze raz 100 lat i samych szczęśliwych dni w życiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, dziękuje!!!
      z Witusiem nie szaleję :) tylko tutaj znalazłam cudny sklepik w głębi kamienic, z rzeczami ręcznie wykonanymi i mam coś dla Witusia... typowo skandynawski a raczej szwedzki styl i model... i do tego ten milusi materiał :)
      my do Polski pod koniec lipca :)

      Usuń