piątek, 20 lutego 2015

* must have!!! *

witajcie :D

zawsze byłam marzycielką i zwolenniczką LEXINGTONA...

GREEN GATE nie koniecznie...
i aż do wczoraj... powaliła mnie... urzekła mnie... pokochałam nową limitowaną serię  
* INDIGO *

a to chyba te kolory, te gwiazdki, ten numer!!! 
zresztą zobaczcie sami:

duży kubek latte

duży kubek latte
płyn do mycia naczyń

termos 0,8 l

termos 0,3 l




talerz śr. 20 cm

dzbabek co ważne z dziubkiem 1l
 
i do tego serwetki, słoiki, puszki, ściereczki, klamerki, szczotki, itd...
no czyż nie uroczo???


tymczasem miłego weekendu WAM życzę
buziak aga :D

12 komentarzy:

  1. śliczna kolekcja :) chociaż akurat kolor do mnie nie przemawia bo naoglądałam się go w rodzinnym domku i teraz unikam go :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękna to fakt!
      dla odmiany jest taki sam w kolorze czerwieni i różu jak ktoś lubi :D ja osobiście zawsze kochałam i kocham kolor niebieski :D
      dzięki za miły komentarz :D
      buziak :D

      Usuń
  2. Przepiękna kolekcja!! Bardzo mi się podoba taki odcień niebieskiego no a do tego gwiazdeczki,numerki-same cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trafiłaś w same sedno!!! toteż dlatego się zakochałam dzięki tej właśnie serii !!! <3<3<3
      dzięki za miły komentarz <D
      buziak <3

      Usuń
  3. Śliczna kolekcja! Piękny odcień niebieskiego idealnie w połączony z bielą i gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że ja kocham GG ale cała idea tej marki polega na mieszaniu wzorów i kolorów... więc trochę odwagi w poszukiwaniu własnego zestawu.
    Znana projektantka wnętrz Candice Olson powiedziała, że gotowe kolekcje są dla... nudziarzy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to do dzieła! odwagi powiadasz... mówisz masz... oj jedyne co nie lubię to nudziarzy, więc zaszalejmy!

      Usuń