wtorek, 30 września 2014

już jesień :)


witajcie!!!
  i mamy jesień :)
wszyscy smarkają, kichają i kaszlą...

a ja na spacer :)
czosnek, cebula to moi najlepsi przyjaciele od zawsze :)))
 poza tym ja to taki klasyczny szaraczek :)
koloru mi się chce :)
to może czerwony???
czy róż???
który do szarego???? 

 

żakiet AMISU szara wełna z łatami na łokciach z ecoskóry - second hand,
sukienka z wełny bez nazwy - second hand,
szal NOA NOA - second hand,
okulary - CARRERA,
buty - TEN POINTS,
wełniane rajstopy w prążki - Lindex
torebka - prezent od Moniki :)
włosy - karmelowe ombre

tymczasem duży buziak i
dużo dużo zdrowia tym chorowitym :)))
aga :D
 





14 komentarzy:

  1. super Stylówa! Moja torebeczka jeszcze nie miała premiery, ale na Tobie bardzo mi się podoba i ta workowata kiecka też fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3
      moja torebka akurat dziś miała premierę!
      buziak :D

      Usuń
  2. Aga wyglądasz fantastycznie!!! A do szarego pasuje chyba każdy kolor :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3 staram się wyglądać dobrze... kiedyś to było moje marzenie :)
      masz rację z szarością można tak jak z czarnym czy białym, do takiej bazy pasuje każdy kolor :)
      ja chyba jednak skusze się na róż :D
      pozdrawiam !

      Usuń
  3. szary lubię, ale łącze go za jeansami :) ew czarnym i granatem, tylko dodatki czerwone lub białe
    wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa... ja uwielbiam szary :) ja nie wiem jak TY wyglądasz, ale wiem że smakowicie gotujesz :))
      buziak <3

      Usuń
  4. O szary to ja kocham nawet !!!
    Pięknie Ci w nim :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie chciałam tak ująć, że kocham hehe :)))
      ale nie mogę się z nim rozstać, próbowałam kilka razy, ale zawsze wracam do niego :))) i dobrze mi z tym :)))
      dziękuje <3
      pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Świetna stylizacja :)
    Podoba mi się kolor Twoich włosów, byłaś u fryzjera czy sama to cudo stworzyłaś?

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3
      no ja zawsze farbuję w salonie :) za każdym razem o ton jasniejszy i coraz wyżej, bo nie mam odwagi całego blondu zrobić... plus jest taki, że też niesamowicie mi urosły... fryzjerka nie ma serca zmieniać fryzury i obcinać naszego efektu... mam pole do popisu z róznymi upięciami :)
      pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Torebka mnie zachwyciła, uwielbiam takie styl!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNA STYLIZACJA, STRASZNIE PODOBA MI SIĘ TO, ŻE GŁÓWNIE Z SH:)
    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń