sobota, 19 stycznia 2013

marzenie o Lexingtonie...

dziś zaprezentuję WAM zestaw obiadowy o którym marzę, to kubki, talerze i miseczki pakowane po 4 sztuki w pięknych i efektownych pudełkach...  hmmm... ale kiedy kiedy???

na początek miseczki o średnicy 15 cm, mogą posłużyć do zup lub deserów...





 następnie kubki... najlepsze do herbaty... lub gorącej zupy...






oj na prawdę duże misy... najlepsze na sałatki...



 talerze głębokie...






 duże patery...







no i ostatnie talerze deserowe ośrednicy 22 cm i płaskie obiadowe o średnicy 27 cm, są takie same z wyglądu...






warto pomarzyć, bo przecież marzenia się spełniają jak się czegoś bardzo pragnie, no nie??? a ja mam od niepamiętnych czasów apetyt na tak owe naczynia... :)))






 

12 komentarzy:

  1. Aga jakie śliczne ja bum chciała pudełeczko chociaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli się ich doczekam to pudełko masz murowane!!! na pewno przywiozę... inne wykorzystam na różne drobiazgi, nici, biżuterię, itp... :))) tyle czekałam, że jeszcze poczekam, tylko kiedy kiedy??? ponoć cierpliwość popłaca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw kup 4 kubeczki, potem 4 miseczki itd. a nie wszystko za jednym razem... będzie łatwiej i będzie więcej powodów do radości ;))))

      Usuń
    2. tak też planuję... hehehe... inaczej bankructwo!!!

      Usuń
  3. rzeczywiście wyglądają pięknie!!!
    jestem pod wrażeniem tego designu:) też mi się marzą takie wakacyjne naczynka:D
    dobrej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, oni zawsze mają coś fajnego na każdy sezon...
      i wzajemnie!!!

      Usuń
  4. cudne sa ... fajny byłby taki komplet w całości ale pomalutku marzenie sie spełni małymi kroczkami :D ...
    kubeczki to chyba mnie najbardziej zachwyciły i te pudełeczka cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. no masz rację cudne ci one... kompletu nie dam rady kupić na jeden raz... ale miesiąc po miesiącu jakoś dam radę skompletować, ale to chyba troch potrwa, bo ceny szokujące mają... ale widziałam i dotykałam to wszystko w sklepie gdzie też mają właśnie Lexingtona, no i te kolory takie żywe i mają to coś...
    ja Ciebie też gorąco pozdrawim szczególnie ciepło w te zimowe dni...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko piękne:))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :)))
      zwrotnie pozdrawiam również :)))

      Usuń
  7. Piękne są te rzeczy w Lexingtonie, och naprawdę piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do nich wzdycham juz od dawna... bardzo dawna ... :) moim marzeniem to skompletować dosłownie wszystko po 4 z każdego koloru i będzie zestaw dla 12 osób :) póki co mam po 1 kubku z każdego koloru i 4 miseczki z granatem :)
      pozdrawiam aga :D

      Usuń